نوشته شده توسط : ادمین

کانادا کشوری است که از نظر اقتصادی وضعیت دائما رو به رشدی دارد. با توجه به تعداد بالای ایرانی ها مهاجر غربت را کمتر حس می کند. هزینه ی شروع یک کسب و کار و مالیات آن از کشورهای خوب اروپایی مثل انگلستان کمتر است. بعد از سطح رفاه اجتماعی بالا می توان به این نکته اشاره کرد که کانادا با مهاجران مهربان است. این که نزدیک به یک دهه از مهاجرت افراد از اقشار مالی مختلف و حتی پناهندگان استقبال کنید، کاری بس دشوار است. ویزای کاری کانادا یعنی شما می توانید از همه ی این امکانات به طور رایگان بهره مند شوید. 

 

مهاجرت و ویزای کاری کانادا

مزیت ویزای کاری کانادا

یکی از خطاهای متداول در بین ایرانیان این است که فکر می کنند حتما باید ثروتمند باشند تا مهاجرت کنند. به خصوص وقتی نام کشوری مثل کانادا به گوش آنها می خورد. بر خلاف این باور عمومی سفر و زندگی در کشورهای دیگر حتما نیاز به سرمایه عمده ندارد. ویزای کاری کانادا مطلبی است که میخواهیم امروز در مورد آن صحبت کنیم. این که راهی کم هزینه پیش روی شما باشد و بتوانید قبل از سفر از بابت شغل خود اطمینان داشته باشید، هدف ما خواهد بود. 

 

آیا ویزای کاری کانادا شرط خاصی دارد؟

اگر قصد دارید از مهاجرت کاری به کانادا استفاده کنید دو روش پیش پای شما قرار می دهند. اولین این که از کانادا پیشنهاد کاری داشته باشید و دوم اینکه از طریق اسکیل ورکر یا برنامه شناسایی کارگران توانمند اقدام کنید. در روش اول شما می توانید از طریق سایت موسساتی مثل موسسه your special immigration اقدام کنید؛ آنها برای شما پیشنهادات شغلی را یافته سپس از کارفرما جاب آفر شما را دریافت می کنند. همچنین اگر می خواهید به سراغ فرم ها و جمع آوری امتیازات بروید می توانید درخواست کنید تا برایتان بفرستند. این فایل می تواند نسخه قابل چاپ یا انواع دیگر باشد.

ویزا کار کانادا

کارگر ماهر چطور رتبه بندی می شود

کانادا سعی دارد به نحوی خیالش راحت شود که شما به دردش می خورید. مثل مهاجمی که جذب رئال مادرید می شود. پس ابتدا به سن شما توجه می کنند. برای اخذ ویزای کاری کانادا از طریق اسکیل ورکر داشتن سن زیر 40 سال امتیاز محسوب می شود. بعد به سراغ مدرک تحصیلی و سوابق کاری می روند. اگر حداقل 3 سال در زمینه ی تحصیلات خود (حداقل کارشناسی) فعالیت شغلی داشته اید، این امتیاز را کسب می کنید. داشتن مدرک زبان ielts با نمره حداقل 6/5 و قرار داشتن رشته و شغل شما در لیست نیاز کشور کانادا امتیازات بعدی برای ویزای کاری کانادا اسکیل ورکر هستند. اگر می خواهید سریعتر شروع کنید به آدرس https://specialimmigration.com  بروید و درخواست خود را ثبت کنید تا مشاور پیگیری کند.



:: برچسب‌ها: ویزای کانادا , ویزای کاری کانادا , مهاجرت کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()