نوشته شده توسط : ادمین

پالت‌ها در صنعت بسیار مورد توجه و پر کاربرد هستند و در هر کارگاه تولیدی و کارخانه‌ها فارغ از هر نوع دسته بندی شغلی، تعدادی زیادی پالت به چشم می‌خورد. پالت‌ها کاربرد‌های گوناگونی دارند که بیشتر در حوزه دپوی محصولات و جابجایی آسان کاربردی هستند.آن‌ها امروزه در انواع گوناگونی چوبی، فلزی و پلاستیکی در بازار موجود هستند. اما نمونه پلاستیکی بسیار مورد توجه و پر استفاده بوده است. در این مقاله به بررسی راهنمای خرید پالت پلاستیکی و مزایای آن می‌پردازیم.

پالت چیست؟

باید در ابتدا بدانید که پالت‌ها به طور کلی برای نگهداری و طبقه بندی مواد اولیه و محصولات کاربرد دارند. همچنین پالت‌های قابل حمل، سطوح مسطح و مقاومی هستند که برای چیدن و جابجایی مواد اولیه و محصولات در کارخانه و تولیدی‌ها کاربرد دارند. پالت‌ها عموما دارای حفره‌هایی در قسمت پایه برای حمل آسان با لیفتراک هستند. همچنین آن‌ها در بازار در انواع مختلف طبقاتی، مسطح و جعبه‌ای وجود دارند.

 قیمت پالت پلاستیکی

قیمت پالت پلاستیکی با توجه به ویژگی‌های آن متفاوت است. ابعاد پالت، تعداد سفارش و نو بودن یا دست دوم بودن در قیمت پالت پلاستیکی تاثیرگذار است. برای اطلاع از قیمت‌ها به صفحه ثبت سفارش پالت به مراجعه نمایید.با تکمیل فرم سفارش کارشناسان شرکت با شما تماس گرفته و قیمت های محصولات را در اختیار شما قرار خواهند داد.

انواع پالت پلاستیکی

از ویژگی های پالت پلاستیکی و مزایای آن می‌توان به این نکته اشاره کرد که در حمل و نقل و جابه‌جایی وزن عامل مهمی است و گاهی در حمل و نقل طولانی وزن بیشتر هزینه‌های بسیاری را به تولیدکننده تحمیل می‌کند. از این رو بسته بندی و سایر ملزومات حمل و نقل مانند پالت باید تا جایی که امکان آن وجود دارد کم وزن باشند. وزن پالت پلاستیکی بسیار کم است و می‌توان این عامل را دلیل اصلی جایگزینی پالت‌های پلاستیکی با انواع فلزی و چوبی آن دانست.

پالت پلاستیکی انواع مختلفی دارد و با توجه به گسترده بودن نیازهای مشتریان و سازمان ها و شرکت ها در ابعاد مختلفی تولید و عرضه میشود شرکت حامد نوین پالت البرز نیز طیف وسیعی از ابعاد و انواع را در این نوع از پالت تولید و عرضه کرده است و به نیازهای بازار پاسخ می‌گوید و همچنین استاندارهای جهانی را در تولید پالت در نظر گرفته است ابعاد استاندارد را برای تولید پالت پلاستیکی در نظر داشته است.

پالت پایه دار پلاستیکی

پایه موجود در این نوع پالت باعث می‌شود که شما بتوانید تعدادی از پالت‌ها را روی هم قرار دهید و از فضا موجود در انبار یا فروشگاه بیشترین استفاده را کنید. این نوع پالت سقف ندارند و با قرار گرفتن روی هم دسترسی به طبقات مختلف از بین نمی‌رود. در این حالت شما می توانید به ارتفاع مورد نظر پالت‌ها را روی هم بچینید و به راحتی از محصولات درون آن استفاده کنید.

پالت کشویی پلاستیکی

پالت‌های کشویی همانطور که از نامشان پیداست به صورت کشوهای مختلف بر روی هم قرار می‌گیرند و محصولات تولید شده درون هر یک از این کشوها نگهداری می‌شوند. معمولا این نوع پالت برای محصولات دارویی و حساس به آلودگی محیط کاربرد دارند تا از گرد و غبار و آسیب‌های احتمالی در امان باشند. در استفاده از این نوع پالت شما می‌توانید از هر کشو و وسایل آن به صورت مستقل استفاده کنید و دیگر محصولات را جابه‌جا نکنید.

پالت پلاستیکی قابل حمل

این نوع پالت یکی از پرمصرف‌ترین محصولات پلاستیکی برای حمل کالا است که در صنایع متنوعی کاربرد دارد و امکان حمل سالم محصولات را فراهم می‌کند. این نوع پالت با وزن کم و استحکام بالا مقاومت زیادی در برابر جابه‌جایی و ضربه به هنگام حرکت ماشین‌های انتقال دهنده دارند. به همین دلیل در انتقال محصولات غذایی، حمل تجهیزات تکنسین‌ها و... کاربرد دارند.

جمع بندی

پالت‌ها جزء مهم‌ترین قسمت‌های انبار و قدرت لجستیک انبار هر کارخانه و کارگاهی هستند. انتخاب پالت‌هایی با دوام بالا و تحمل وزن سنگین علاوه بر داشتن صرفه اقتصادی به نگهداری ایمن و جابجایی سریع محصولات کمک زیادی می‌کنند. در میان انواع جنس‌ها، پالت‌های پلاستیکی با توجه به صرفه اقتصادی و همچنین ویژگی‌های زیاد، برای کارخانه‌ها و انبار‌ها مفید و بسیار کاربردی هستند.

منبع: https://sahandplastic.ir/



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین


پالت پلاستیکی از انواع پر استفاده‌ی پالت‌ها می‌باشد. با خرید پالت‌ بر اساس جنس بدنه و طراحی ساختاری، می توانید از آن ها در کاربردهای مختلفی استفاده کنید. در جابه‌جایی اجسام و انبارداری بسته به نوع کالا از انواع مختلف پالت استفاده می‌شود. البته موارد استفاده از پالت‌ ها تنها به موارد گفته شده محدود نمی‌شود.

از پالت‌ پلاستیکی در دنیای صنعت و کارخانجات استفاده می‌شود و کاربرد بسیار زیادی دارد. امروزه شاهد استفاده از انواع پالت‌های پلاستیکی در صنعت انبارداری، دارویی، غذا و … هستیم که در آن‌ها از پالت انبارداری، پالت بهداشتی، پالت دارویی، پالت 120 در 100 و … استفاده می‌شود. از سبد پلاستیکی برای کارهای مربوط به میوه و سبزیجات مورد استفاده قرار می‌گیرد که قطعا بارها و بارها شاهد آن بوده‌اید. علاوه بر این یکی دیگر از استفاده پالت‌ها، در سرخانه‌هاست که از پالت مخصوص سردخانه استفاده می‌کنند. در کارهای مربوط به انبارداری نیز برای مواقعی که برخی کالاها حساس یا شکستنی هستند، از باکس پالت برای جابه‌جایی آن‌ها استفاده می‌شود.

شناخت و معرفی پالت پلاستیکی

با خرید پالت پلاستیکی، یکی از انواع محبوب و کاربردی در بین همه‌ِ انواع دیگر را تهیه خواهید کرد که از آن‌ها برای انتقال دادن کالاها و یا انبار کردن محصولات استفاده می‌شود. همچنین با کمک نوع پلاستیکی پالت می‌توان محصولات موجود در انبار را از آسیب‌های رطوبت محیط در امان نگه داشت. ابتکار و ساخت این نوع پالت به دوران جنگ جهانی دوم باز می‌گردد که ارتش آمریکا برای جابه‌جایی و حمل و نقل مهمات از این پالت‌های پلاستیکی استفاده می‌کرد تا نیاز به نیروی کمتری برای جابه‌جایی آن‌ها داشته باشد. اما امروزه از پالت پلاستیکی در بخش‌های زیادی چه در صنعت و چه در دیگر کاربری‌ها استفاده می‌کنند.

برای خرید پالت پلاستیکی به یاد داشته باشید که به دلیل کاربرد متنوع در صنایع مختلف، در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود تا بتواند نیاز هر صنعتی را به خوبی برطرف کند. ویژ‌گی های خاص انواع پالت‌ها باعث شده است تا کاربرد زیادی نیز داشته باشند.

برای خرید پالت پلاستیکی باید به ویژگی‌های آن آگاه باشید تا بتوانید مناسب‌ترین پالت را برای کار خود خریداری کنید. در گذشته از پالت‌های چوبی و فلزی برای کارهای مختلفی استفاده می‌شد اما با روی کار آمدن پالت‌های پلاستیکی، استفاده از آن‌ها مورد استقبال قرار گرفت و در حال حاضر، جایگزین پالت چوبی و فلزی شده‌اند. 

استاندارد پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی در سطح جهانی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. این استفاده به جابه جایی های سنگین حتی بین قاره ای می انجامد به همین دلیل این پالت ها دارای یک سری استانداردهای جهانی هستند. برای مثال بر اساس ایزو 6780 که در کشورهای آسیایی به آن توجه میشود اندازه پالت ها تعیین میگردد. اندازه آن بر اساس این استاندارد 100*120 است. این اندازه بر اساس اصولی بیان شده است که در آن وقتی وسایل چیده شد، دچار مشکل نگردند. آنچه به آن اشاره شد استاندارد در کشورهای آسیایی است و در کشورهای اروپایی استانداردها فرق میکند. تمام این استاندارد سازی ها به این دلیل است که افراد در صورت استفاده از آنها از مزیت های بیشتری بهره مند شوند. مثل اینکه زمان تخلیه بار آنها کمتر شود، پالت ها به عنوان ضایعات کمتر دور ریخته شوند، صدماتی که به بارها احتمال دارد وارد شد، کمتر گردد و بسیاری موارد دیگر. پس رعایت این استانداردها بسیار مهم است و در کیفیت پالت نهایی تولید شده تاثیر می‌گذارد.

فروش پالت پلاستیکی

در بخش قبل حرف از مقرون به صرفه بودن پالت پلاستیکی شد. یکی دیگر از مزیت هایی که وجود دارد این است که میتوانید بعد از اینکه کار شما با پالت های پلاستیکی تمام شد آنها را بفروشید. در گذشته زمانی که پالت چوبی برای کار خود خریداری میکردند، معمولا آن را دور می انداختند. اما در مورد پالت های پلاستیکی بحث فرق میکند. میتوانید بعد از اتمام کار خود اگر آن را دیگر نیاز ندارید، بفروشید. افراد بسیار زیادی هستند که برای کار خود در صورتی که نیاز به پالت داشته باشند ترجیح میدهند پالت دست دوم خریداری کنند. به همین دلیل خرید و فروش پالت پلاستیکی کاری مرسوم است.

قیمت پالت پلاستیکی

یکی از بیشترین نگرانی های تولیدی های بزرگ و مهمتری دغدغه آن ها در خصوص خرید پالت پلاستیکی، پرداخت هزینه بالا می باشد، و امروزه با توجه به افزایش قیمت ها پالت دیگر یه جنس مصرفی نیست و در سیستم های حسابداری کارخانه ها یک محصول سرمایه ای می باشد.

یکی از دلایل سرگردانی خریداران پالت در انتخاب، قیمت های آن ها می باشد، بعنوان مثال یک پالت پلاستیکی در یک ابعاد و یک وزن میتواند ۴ مدل قیمت باشد که دلیل این امر بر میگردد به علم پلاستیک و نوع مواد اولیه، پس بهتر است این خریدار پالت ابتدا با یک کارخانه تولیدی تماس بگیرد و اطلاعات خود را کامل کند بجای اینکه با سرچ و جستجوی پالت با اولین شماره تماس بگیرد و ارزانترین مدل را خرید کند که باعث ضرر خریدار می شود و باعث رفتن به عقب و‌عدم‌ خرید وی از این محصول شود.

منبع: https://sahandplastic.ir/



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

همانطور که می دانید دستگاه قطعه شویی برای شستشوی قطعات ماشینی بسیار کاربرد دارد. همانطور که می دانید دستگاه قطعه شویی کاربرد های مختلفی دارد و شما می توانید برای شستشوی قطعات مختلف از این نوع دستگاه های برای از بین بردن جرم و چربی قطعات و ابزار های مختلف استفاده کنید.

کاربرد دستگاه قطعه شویی

آیا می دانید چه قطعاتی می تواند با دستگاه های شوینده قطعات شستشو داده شود؟ معمولا از این نوع دستگاه ها برای شستشوی گیربکس، قطعات موتوری، موتور خودرو و همچنین سیلندر و سر سیلندر، قطعات ترمز و همچنین چرخ ها و سایر قطعات و لوازم خودرو و همچنین ماشین آلات صنعتی استفاده می شود.

نکات مهم در خرید دستگاه قطعه شویی


توجه دقیق به راهنمای خرید دستگاه موتور شویی به شما کمک می کند تا علاوه بر پیشگیری از اتلاف انرژی حرارتی و توان الکتریکی دستگاه، بتوانید شاهد کاهش فرایند شستشوی قطعات و افزایش کیفیت شستشو به بهترین شکل ممکن باشید. در صورت انتخاب دستگاه قطعه شویی بزرگ یا کوچک بدون در نظر داشتن ابعاد هر یک از قطعات، فرآیند شستشو طولانی تر شده و کیفیت شستشو کاهش می یابد.

دستگاه سیلندر شور یا قطعه شور از جمله دستگاه های تمام اتوماتیک و کاملا مجهزی است که برای معرفی آن از نام های دیگری همچون دستگاه قطعه شور موتور، دستگاه چربی گیر، موتور شور، سیلندر شور یا قطعه شوی استفاده می کنند. امکان شستشو بخش اعظمی از قطعات خودروهای سبک و سنگین موجب شده تا استفاده از این دستگاه در بسیاری از مکانیکی ها، کارگاه ها و تعمیرگاه های خودرو به امری کاملا رایج تبدیل گردد.

برای افزایش کیفیت شستشو قطعات به منظور پاکسازی آلاینده هایی همچون چربی، روغن های صنعتی یا انواع براده های آهن انتخاب مناسب ترین نوع دستگاه قطعه شویی حائز اهمیت خواهد بود. آشنایی با مکانیزم کار دستگاه قطعه شوی نکته مهمی است که فرآیند شستشو را تسهیل می کند. به این نکته توجه داشته باشید که PH پودرهای شوینده مورد استفاده در این دستگاه بیش از 13 نیست!

آیا با نکات مهم در خرید دستگاه قطعه شویی آشنا هستید؟


در ادامه با 5 نکته مهم در خرید دستگاه قطعه شویی آشنا خواهید شد. نکات مهمی که در صورت توجه به آن ها می توانید شاهد خرید مناسب ترین و کاربردی ترین نوع دستگاه باشید.

قدرت پمپ دستگاه قطعه شوی یا GPM را بررسی کنید.

بررسی GPM یا قدرت پمپ دستگاه قطعه شوی از کلیدی ترین نکاتی است که پیش از خرید این دستگاه اتوماتیک باید به آن توجه داشته باشید. بدون آشنایی با قابلیت ها و قدرت اسب بخار موتور شوی یا سیلندر شوی نمی توانید حداکثر بهره وری را از دستگاه شاهد باشید.

بررسی قیمت دستگاه قطعه شوی را فراموش نکنید.

با توجه به گستردگی کارایی و کاربردهای دستگاه قطعه شوی در نظر داشتن قیمت نهایی فروش این دستگاه توسط مراکز و فروشگاه های مختلف بسیار حائز اهمیت است. فراموش نکنید که خرید بهترین دستگاه قطعه شوی با قیمت های غیر منصفانه و غیر واقعی ریسک بزرگی است که قطعا در آینده از آن پشیمان خواهید شد.

آِیا امکان دریافت خدمات پس از فروش را خواهید داشت؟

پس از خرید دستگاه مطمئن شوید که امکان دریافت خدمات پس از فروش را از نمایندگی یا فروشگاه مربوطه خواهید داشت. همچنین اطمینان حاصل کنید که در صورت خرابی یا معیوب شدن قطعه یا قطعات موتور شوی امکان تعمیر یا تعویض آن توسط نمایندگی فروش دستگاه وجود دارد.

انتخاب دستگاه قطعه شوی سبک یا سنگین؟

به خاطر داشته باشید که بی توجهی نسبت به انتخاب دستگاه قطعه شوی در فرایند شستشوی قطعات موثر خواهد بود. در صورت انتخاب دستگاه قطعه شوی سبک برای شستشو قطعات خودروهای سنگین ناچار به اتلاف زمان، انرژی و هزینه بیشتری خواهید شد. در این صورت باید به منظور اتمام فرآیند شستشوی صحیح و اصولی قطعات، مراحل شستشو را چندین بار تکرار کنید. از طرفی دیگر انتخاب دستگاه قطعه شوی سنگین برای شستشو قطعات سبک نیز انتخابی کاملا غیر منطقی است.

به حرارت دستگاه توجه کنید.

انتشار حرارت و گرما در دستگاه های موتور شوی یکسان نیست، بنابراین توجه به حرارت ناشی شده از دستگاه در حین فرآیند شستشو موضوع مهمی است که پیش از خرید دستگاه باید آن را در نظر بگیرید. حداکثر دما منتشر شده در دستگاه های تمام اتوماتیک موتور شوی بیش از 175 درجه سانتی گراد نیست.

 

منبع: https://pwmiran.ir/



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

خواه شما تعمیرکار اتوموبیل‌های سبک باشید و خواه مسئول یک کارواش، به خوبی می‌دانید که شستشوی قطعات داخلی اتوموبیل تا چه اندازه مهم است. قطعات سیستم‌های داخلی اتوموبیل مانند قطعات موتور، گیربکس و سایر بخش‌های اتوموبیل بعد از مدتی به دلیل کارکرد زیاد و تجمع بقایای روغن و گریس بر روی آنها، جرم می‌گیرند. جرم گرفتن این قطعات باعث می‌شود که آنها دیگر مثل قبل کارآئی نداشته باشند. در ضمن در صورت عدم قطعه شویی داخلی اتوموبیل، ممکن است همین جرم‌ها مسبب خرابی‌های بزرگتری شوند.

به همین دلیل دستگاه قطعه شور همواره جزئی از روند شستشوی اتوموبیل‌ها در کارواش‌ها یا تعمیر آنها در تعمیرگاه‌ها است. اما امروزه قطعه شویی اتوموبیل‌ها با استفاده از نیروی کار انسانی به دلیل افزایش دستمزد و راندمان پایین نیروی کار در مقایسه با دستگاه‌های قطعه شویی، چندان به صرفه نیست. دستگاه‌هایی مانند دستگاه قطعه شویی سبک، دستگاه قطعه شویی ماشین سنگین، دستگاه قطعه شویی صندوقی، قطعه شور تونلی و قطعه شور فوق سنگین برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این بین، دستگاه‌های قطعه شور سبک بهترین وسیله برای چربی گیری قطعات داخلی خودرو هستند.

دستگاه قطعه شور سبک و سواری

دستگاه قطعه شویی سبک معمولاً تمام خودکار است و ضمن داشتن کارآیی و سرعت بالا، قطعات داخلی خودرو را کاملاً چربی گیری کرده و تمیز می‌کند. یک دستگاه قطعه شور معمولاً شامل یک سبد گردان است و با استفاده از آب گرم و مواد شوینده تمام قطعات موتور، گیربکس، میل‌لنگ، شاتون، پیستون و در حالت کلی کلیه قطعات داخلی خودرو را به صورت یکپارچه کاملاً تمیز می‌کند.

خرید و قیمت دستگاه قطعه شویی سواری و سبک به دلایل زیادی بسیار به صرفه است. زیرا اولاً راندمان بسیار بالایی دارد، چرا که در طول روز می‌توان قطعات داخلی چندین خودرو را تنها با استفاده از یک دستگاه قطعه شور کاملاً شستشو داد. ثانیاً دستگاه قطعه شور کارآیی بالاتری از نیروی انسانی دارد، به همین دلیل در صورت استفاده از آن، می‌توان مطمئن بود که کلیه قطعات داخلی خودرو کاملاً تمیز و چربی گیری شده‌اند. در نهایت یک دستگاه قطعه شویی سبک و سواری به شکل بهینه‌ای از آب و مواد شوینده استفاده می‌کند و همین باعث می‌شود خرید قطعه شور سبک در بلند مدت، باعث صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در مصرف آب و مواد شوینده شود.

عوامل مهم در قیمت دستگاه قطعه شور سواری

کیفیت ساخت نیز یکی از مهم ترین فاکتورها در تعیین قیمت تمام شده خرید دستگاه چربی گیر یا شستشو قطعات خودرو در دو نوع سبک و سنگین شناخته می شود. عدم نیاز به اختصاص زمان و هزینه های جداگانه برای شست و شو هر یک از قطعات خودرو و صرفه جویی در هزینه، انرژی و زمان جزء مهم ترین مزایایی است که این دستگاه را از سایر نمونه های مشابه، متمایز می کند.

– بدنه استیل(استیل بدون پوسیدگی و زنگ زدگی،مرغوبترین ورق)
– دارای ۹ نازل جهت شستشو که تمام سبد بارگیری را تحت شعاع خود قرار میدهد.
– دارای(۹۰) سوزن۱/۵ سانتی مخصوص جهت پاشش که به صورت متمرکزتر و پرفشارتر به سمت قطعه کار شلیک میشود تا کثیفی ها کنده شوند.
– تخلیه شیب دار که باعث میشود هیچ کثیفی در دستگاه به جا نماند.
– دارای یک سبد مجزا جهت شستشوی همزمان پیچ و مهره ها.
– دارای شلنگ فشار قوی جهت آبرسانی بهتر و بازده بالاتر پمپ آب دستگاه
– دارای میکرو سوییچ امنیتی جهت جلوگیری از پاشش ناگهانی آب داغ به محیط اطراف
– پمپ شستشو 2اینچ،گیربکس تیپ40(دارای هرز گرد)که از بقل دستگاه تعبیه شده،نه فشاری به گیربکس اعمال میشود نه آب داخل آن نفوذ میکند.
و…

منبع: https://pwmiran.ir/



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

خواه شما تعمیرکار اتوموبیل‌های سبک باشید و خواه مسئول یک کارواش، به خوبی می‌دانید که شستشوی قطعات داخلی اتوموبیل تا چه اندازه مهم است. قطعات سیستم‌های داخلی اتوموبیل مانند قطعات موتور، گیربکس و سایر بخش‌های اتوموبیل بعد از مدتی به دلیل کارکرد زیاد و تجمع بقایای روغن و گریس بر روی آنها، جرم می‌گیرند. جرم گرفتن این قطعات باعث می‌شود که آنها دیگر مثل قبل کارآئی نداشته باشند. در ضمن در صورت عدم قطعه شویی داخلی اتوموبیل، ممکن است همین جرم‌ها مسبب خرابی‌های بزرگتری شوند.

به همین دلیل دستگاه قطعه شور همواره جزئی از روند شستشوی اتوموبیل‌ها در کارواش‌ها یا تعمیر آنها در تعمیرگاه‌ها است. اما امروزه قطعه شویی اتوموبیل‌ها با استفاده از نیروی کار انسانی به دلیل افزایش دستمزد و راندمان پایین نیروی کار در مقایسه با دستگاه‌های قطعه شویی، چندان به صرفه نیست. دستگاه‌هایی مانند دستگاه قطعه شویی سبک، دستگاه قطعه شویی ماشین سنگین، دستگاه قطعه شویی صندوقی، قطعه شور تونلی و قطعه شور فوق سنگین برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این بین، دستگاه‌های قطعه شور سبک بهترین وسیله برای چربی گیری قطعات داخلی خودرو هستند.

دستگاه قطعه شور سبک و سواری

دستگاه قطعه شویی سبک معمولاً تمام خودکار است و ضمن داشتن کارآیی و سرعت بالا، قطعات داخلی خودرو را کاملاً چربی گیری کرده و تمیز می‌کند. یک دستگاه قطعه شور معمولاً شامل یک سبد گردان است و با استفاده از آب گرم و مواد شوینده تمام قطعات موتور، گیربکس، میل‌لنگ، شاتون، پیستون و در حالت کلی کلیه قطعات داخلی خودرو را به صورت یکپارچه کاملاً تمیز می‌کند.

خرید و قیمت دستگاه قطعه شویی سواری و سبک به دلایل زیادی بسیار به صرفه است. زیرا اولاً راندمان بسیار بالایی دارد، چرا که در طول روز می‌توان قطعات داخلی چندین خودرو را تنها با استفاده از یک دستگاه قطعه شور کاملاً شستشو داد. ثانیاً دستگاه قطعه شور کارآیی بالاتری از نیروی انسانی دارد، به همین دلیل در صورت استفاده از آن، می‌توان مطمئن بود که کلیه قطعات داخلی خودرو کاملاً تمیز و چربی گیری شده‌اند. در نهایت یک دستگاه قطعه شویی سبک و سواری به شکل بهینه‌ای از آب و مواد شوینده استفاده می‌کند و همین باعث می‌شود خرید قطعه شور سبک در بلند مدت، باعث صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در مصرف آب و مواد شوینده شود.

عوامل مهم در قیمت دستگاه قطعه شور سواری

کیفیت ساخت نیز یکی از مهم ترین فاکتورها در تعیین قیمت تمام شده خرید دستگاه چربی گیر یا شستشو قطعات خودرو در دو نوع سبک و سنگین شناخته می شود. عدم نیاز به اختصاص زمان و هزینه های جداگانه برای شست و شو هر یک از قطعات خودرو و صرفه جویی در هزینه، انرژی و زمان جزء مهم ترین مزایایی است که این دستگاه را از سایر نمونه های مشابه، متمایز می کند.

– بدنه استیل(استیل بدون پوسیدگی و زنگ زدگی،مرغوبترین ورق)
– دارای ۹ نازل جهت شستشو که تمام سبد بارگیری را تحت شعاع خود قرار میدهد.
– دارای(۹۰) سوزن۱/۵ سانتی مخصوص جهت پاشش که به صورت متمرکزتر و پرفشارتر به سمت قطعه کار شلیک میشود تا کثیفی ها کنده شوند.
– تخلیه شیب دار که باعث میشود هیچ کثیفی در دستگاه به جا نماند.
– دارای یک سبد مجزا جهت شستشوی همزمان پیچ و مهره ها.
– دارای شلنگ فشار قوی جهت آبرسانی بهتر و بازده بالاتر پمپ آب دستگاه
– دارای میکرو سوییچ امنیتی جهت جلوگیری از پاشش ناگهانی آب داغ به محیط اطراف
– پمپ شستشو 2اینچ،گیربکس تیپ40(دارای هرز گرد)که از بقل دستگاه تعبیه شده،نه فشاری به گیربکس اعمال میشود نه آب داخل آن نفوذ میکند.
و…

منبع: https://pwmiran.ir/



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

5 نکته مهم در خرید دستگاه قطعه شویی

توجه دقیق به راهنمای خرید دستگاه قطعه شویی به شما کمک می کند تا علاوه بر پیشگیری از اتلاف انرژی حرارتی و توان الکتریکی دستگاه، بتوانید شاهد کاهش فرایند شستشوی قطعات و افزایش کیفیت شستشو به بهترین شکل ممکن باشید. در صورت انتخاب دستگاه قطعه شویی بزرگ یا کوچک بدون در نظر داشتن ابعاد هر یک از قطعات، فرآیند شستشو طولانی تر شده و کیفیت شستشو کاهش می یابد.

دستگاه سیلندر شور یا دستگاه قطعه شویی کوچک از جمله دستگاه های تمام اتوماتیک و کاملا مجهزی است که برای معرفی آن از نام های دیگری همچون دستگاه قطعه شور موتور، دستگاه چربی گیر، موتور شور، سیلندر شور یا قطعه شوی استفاده می کنند. امکان شستشو بخش اعظمی از قطعات خودروهای سبک و سنگین موجب شده تا استفاده از این دستگاه در بسیاری از مکانیکی ها، کارگاه ها و تعمیرگاه های خودرو به امری کاملا رایج تبدیل گردد.

برای افزایش کیفیت شستشو قطعات به منظور پاکسازی آلاینده هایی همچون چربی، روغن های صنعتی یا انواع براده های آهن انتخاب مناسب ترین نوع دستگاه قطعه شویی حائز اهمیت خواهد بود. آشنایی با مکانیزم کار دستگاه قطعه شوی نکته مهمی است که فرآیند شستشو را تسهیل می کند. به این نکته توجه داشته باشید که PH پودرهای شوینده مورد استفاده در این دستگاه بیش از 13 نیست!

آیا با نکات مهم در خرید دستگاه قطعه شویی آشنا هستید؟

در ادامه با 5 نکته مهم در خرید دستگاه قطعه شویی آشنا خواهید شد. نکات مهمی که در صورت توجه به آن ها می توانید شاهد خرید مناسب ترین و کاربردی ترین نوع دستگاه باشید. 

قدرت پمپ دستگاه قطعه شوی یا GPM را بررسی کنید.

بررسی GPM یا قدرت پمپ دستگاه قطعه شوی از کلیدی ترین نکاتی است که پیش از خرید این دستگاه اتوماتیک باید به آن توجه داشته باشید. بدون آشنایی با قابلیت ها و قدرت اسب بخار موتور شوی یا سیلندر شوی نمی توانید حداکثر بهره وری را از دستگاه شاهد باشید.

بررسی قیمت دستگاه قطعه شوی را فراموش نکنید.

با توجه به گستردگی کارایی و کاربردهای دستگاه قطعه شوی در نظر داشتن قیمت نهایی فروش این دستگاه توسط مراکز و فروشگاه های مختلف بسیار حائز اهمیت است. فراموش نکنید که خرید بهترین دستگاه قطعه شوی با قیمت های غیر منصفانه و غیر واقعی ریسک بزرگی است که قطعا در آینده از آن پشیمان خواهید شد.

آِیا امکان دریافت خدمات پس از فروش را خواهید داشت؟

پس از خرید دستگاه مطمئن شوید که امکان دریافت خدمات پس از فروش را از نمایندگی یا فروشگاه مربوطه خواهید داشت. همچنین اطمینان حاصل کنید که در صورت خرابی یا معیوب شدن قطعه یا قطعات موتور شوی امکان تعمیر یا تعویض آن توسط نمایندگی فروش دستگاه وجود دارد.

انتخاب دستگاه قطعه شوی سبک یا سنگین؟

به خاطر داشته باشید که بی توجهی نسبت به انتخاب دستگاه قطعه شوی در فرایند شستشوی قطعات موثر خواهد بود. در صورت انتخاب دستگاه قطعه شوی سبک برای شستشو قطعات خودروهای سنگین ناچار به اتلاف زمان، انرژی و هزینه بیشتری خواهید شد. در این صورت باید به منظور اتمام فرآیند شستشوی صحیح و اصولی قطعات، مراحل شستشو را چندین بار تکرار کنید. از طرفی دیگر انتخاب دستگاه قطعه شوی سنگین برای شستشو قطعات سبک نیز انتخابی کاملا غیر منطقی است.

مزاياي دستگاه قطعه شويي

· شستشوي قطعات مختلف در کوتاه ترين زمان و با بالاترين کيفيت


· عدم نياز به نيروي کار انساني


· قيمت دستگاه قطعه شويي بسيار پايين و هزينه آن به صرفه است


· شست و شو بدون آسيب رسيدن به قطعات


· آلودگي ناچيز براي محيط زيست.


· تنظيم دستگاه با توجه به نوع قطعات و شرايط کار

منبع: https://pwmiran.ir/



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

انتخاب اکسسوری مبلمان منزل قطعا یکی از تاثیر گذارترین مواردی است که می­تواند نقش بسزایی در دکوربندی منزل داشته باشد. اگر بخواهیم بگوییم که مبلمان قلب دکوربندی­ و چیدمان منزل هستند سخن اشتباهی را بیان نکرده­ایم. در هر منزلی که وارد می­شویم اولین چیزی که به چشم می­آید مبلمان آن منزل است.

راهنمای خرید اکسسوری منزل

همانطور که پیش تر گفتیم خرید عمده اکسسوری منزل به همان اندازه که می‌توانند تاثیر فوق العاده زیبایی در منزل شما بگذارند؛ اگر به درستی انتخاب نشوند، به همان اندازه چیدمان شما را بد و نامطلوب جلوه می‌دهند. پس بهتر است قبل از اقدام به خرید اکسسوری به نکات زیر توجه کنید:

کیفیت اکسسوری

یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام خرید اکسسوری دکوراسیون داخلی مورد توجه قرار دهید، کیفیت اکسسوری است. دکوری منزل را صرفا به خاطر زیبایی ظاهری خریداری نکنید چراکه اگر از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، خیلی سریع خراب می‌شود. از طرف دیگر معمولا اکسسوری های ارزان قیمت به صورت طرح های معمولی و عمده هستند و خیلی مورد پسند افراد خاص پسند قرار نمی‌گیرد.

معادل کلمه اکسسوری در زبان فارسی کلمه “وسایل جانبی” است که از نظر من برای مفهوم و محتوای این کلمه مناسب نمی باشد. در واقع اکسسوری به تمام متعلقات یا همه تجهیزات اصلی و فرعی یک وسیله یا محیط اطراف آن اطلاق می شود. اگر شما در طراحی داخلی سررشته داشته باشید، به خوبی می دانید که اکسسوری ها، در عین حال که خانه را بسیار زیباتر می کنند، در صورتی که به درستی انتخاب نشده باشند دکور خانه را خراب می کنند. وسایل جانبی بسیار زیادی وجود دارند که به راحتی می توانید با یک ترکیب زیبا، در کنار هم قرار دهید و زیبایی خانه تان را چند برابر کنید. در این مطلب ما نکاتی را به شما یاد می دهیم که با استفاده از آن دیگر سردرگم نخواهید شد و هنگامی که وارد یک مغازه می شوید، به راحتی تشخیص می دهید چه نوع وسیله تزئینی برای دکور خانه تان مناسب تر است.

ابتدا تمام گزینه های خود را بر روی کاغذ بنویسید.

ابتدا باید تشخیص دهید چه گزینه هایی دارید و در واقع یک دسته بندی کلی انجام دهید. لوازم تزئینی هر چیزی است که ارزش زیبایی خانه را بیشتر کند، مثلا آیا فرش لازم دارید، یا کوسن، آینه، کاسه های تزئینی شمع، قاب عکس، گل و گلدان و … البته این لیست کامل نیست، ذهن خود را باز کنید و فکر کنید چه وسایلی زیبایی اتاقتان را دو برابر می کند.

انتخاب وسیله ای که بیشتر از بقیه وسایل در معرض دید است.

هر اتاق نیاز یک وسیله تزئینی دارد که بیشتر از بقیه در دید باشد، این وسیله باید بزرگ و مهم باشد و اما از نظر هر فرد ممکن است متفاوت باشد. این وسیله ستون فقرات دکور اتاق به حساب می آید و بقیه لوازم تزئینی در اطراف آن قرار می گیرد. در واقع نقطه کانونی اتاق شما است، در این موارد دیوار انتخاب خوبی است، مثلا می توانید از آیینه های تزئینی و یا یک لامپ روشنایی بزرگ استفاده کنید، اندازه این قطعات باید متناسب با اندازه اتاقتان باشد.

طیف رنگی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

قطعه اصلی که در مرحله قبل انتخاب کرده اید مبنای خوبی برای رنگ سایر قسمت هاست. توصیه می شود برای انتخاب رنگ اتاق خود از قانون ۶۰-۳۰-۱۰ استفاده کنید. ۶۰% از رنگ غالب دیوار باید رنگی خنثی باشد. و ۳۰% رنگ مکمل. ۱۰% باقیمانده از رنگ تاکیدی (اصلی) استفاده شود. در هنگام خرید وسیله های تزئینی بر آن ۱۰ و ۳۰ درصد تمرکز کنید. وسایلی را انتخاب کنید که با این رنگ ها هارمونی داشته باشد.

سخن پایانی

استفاده از اکسسوری ­ها همیشه موجب می­شود تا رنگ و بویی جدید در منزل بپیچد و فضای خسته کننده منزل از بین برود. خرید اکسسوری مبلمان منزل نیاز به دقت لازم دارد و با توجه به این که مبلمان را قلب وسایل می دانیم باید انتخابی درست و زیبا داشته باشیم تا همه چیز چشم گیر و شیک جلوه کند.

منبع: پخش جهانی



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دستگاه قطعه شویی از جمله دستگاه های سازگار با محیط زیست است. استفاده از این دستگاه باعث حفظ محیط زیست شده و کمترین میزان آلایندگی برای محیط زیست را ایجاد می نماید. امکان شستشو انواع قطعات سنگین و سبک صنعتی از توسط این دستگاه وجود دارد، هر چند که فرآیند شستشو این قطعات با توجه به نوع دستگاه کاملا متفاوت است. 

دستگاه قطعه شویی یا سیلندر شویی چیست؟


همانطور که از نام دستگاه قطعه شویی پیداست، یکی از دستگاه‌های مجهز تعمیرگاهی است که با استفاده از آن می‌توان انواع سیلندر خودروها و دیگر قطعات مکانیکی خودرو را شستشو داد. دستگاه قطعه شویی نام‌های دیگری مانند سیلندرشور، موتورشور، قطعه شوی، چربی گیر، دستگاه قطعه شور، قطعه شور موتور و … نیز دارد. دستگاه سیلندر شویی یکی از کاربردی‌ترین دستگاه‌ها در تعمیرگاه‌های مجاز، مکانیکی‌ها، کارگاه‌های صنعتی و نمایندگی‌های خودرو است که برای شستشوی قطعات خودروهای سواری و ماشین سنگین استفاده می‌شود. دستگاه قطعه شویی برای شستشوی قطعات مکانیکی موتور خودرو، سیلندر خودرو و دیگر قطعاتی از خودرو که تمیز کردن آنها دشوار است، کاربرد دارد.

وقتی که تعمیرکاران خودرو یا صنعتگران به تعمیر یا تولید یک قطعه از موتور خودرو می‌پردازند برای اینکه براده‌ها، روغن‌های صنعتی، چربی و … از روی قطعه از بین بروند و جلوه تمیز و نو داشته باشد، قطعه را در دستگاه قطعه شوی می‌گذارند تا دستگاه در مدت کم با پاشش قوی آبگرم و مواد شوینده آن را تمیز کند و هرگونه روغن و چربی آن را از بین ببرد.

معرفی انواع دستگاه های قطعه شویی

همانطور که اشاره کردیم، دستگاه‌های قطعه شور در مدل‌های مختلفی مانند دستگاه قطعه شور صندوقی، دستگاه قطعه شور سبک، دستگاه قطعه شور تونلی، دستگاه قطعه شور سنگین و دستگاه قطعه شور فوق سنگین وجود دارد که هر کدام کاربرد مخصوص خود را دارند و در شستشوی قطعات خاصی از ماشین‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه به بررسی هر کدام از آن‌ها و کاربردهایشان می‌پردازیم و شما را با انواع دستگاه قطعه شویی آشنا می‌کنیم.

کاربرد دستگاه قطعه شور سبک

دستگاه قطعه شویی سواری یا سبک یکی از پرکاربردترین دستگاه‌ها در مکانیکی محسوب می‌شود. شما به عنوان تعمیرکار اتومبیل‌های سبک نیاز دارید تا قطعات داخلی آن‌ها را شستشو دهید و قطعه شور سبک بهترین گزینه برای چربی زدایی و شستشوی قطعات داخلی خودروهای سبک خواهد بود. از ویژگی‌های قطعه شور سبک می‌توان به وجود آب گرم و مواد شوینده اشاره کرد که به شما اجازه می‌دهد تمام چربی‌های چسبیده به قطعات داخلی خودرو را به خوبی شستشو دهید. با استفاده از این دستگاه می‌توانید قطعاتی مانند پیستو، میل‌لنگ، گیربکس و … را به خوبی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمیز کنید.

کاربرد دستگاه قطعه شور سنگین

شاید برایتان سوال پیش بیاید که برای شستشوی قطعات ماشین آلات سنگین باید از چه دستگاهی استفاده کرد. جای نگرانی نیست چرا که دستگاه قطعه شویی ماشین سنگین برای همین موضوع ساخته شده است تا شما قطعات داخلی ماشین آلان سنگین را به خوبی چربی‌زدایی کنید و بشویید. علاوه بر این، بسیاری از قطعات صنعتی در داخل کارخانه‌ها نیز نیاز به شستشو دارند که به کمک دستگاه قطعه شویی سنگین می‌توانید آن‌ها را به خوبی شستشو دهید. این دستگاه توانایی شستشوی قطعات چدن و آلومینیوم را نیز دارد و با استفاده از مواد شوینده و آب گرم، به صورت کاملا مکانیزه به شستشوی قطعات می‌پردازد.

منبع: https://pwmiran.ir/ 



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

اکسسوری های شیک در اتاق نشیمن ؛ به متعلقات یا همه تجهیزات اصلی و فرعی یک فضا نیز اطلاق میشود. به عبارت بهتر اکسسوری ها عناصر مکمل در دکوراسیون داخلی هستند، اشیا و لوازم هنری و زیبایی هستند که جزء ضروریات منزل نیستند اما در جلب توجه و چشم گیری محیط نقش فراوانی دارند و به دلیل کم هزینه بودن امروزه شیوه ای پرطرفدار برای تغییر حس و حال دکوراسیون منزل به شمار می روند.

اکسسوری چیست؟

اکسسوری یک لغت انگلیسی است که به صورت مستقیم وارد زبان فارسی شده است ولی خب معنای لغوی آن «لوازم جانبی» است. در پاسخ به پرسش مبنی بر این که اکسسوری چیست باید بگوییم که اکسسوری در هر زمینه‌ای می‌تواند تعریف خاص خود را داشته باشد. اکسسوری برای منزل شامل آن دسته از وسایل ریز و درشتی می‌شود که وجود آن‌ها برای زندگی الزامی نیست و صرفاً با هدف ارتقای سطح زیباشناختی فضای مورد نظر از آن‌ها استفاده می‌شود.

وجود اشیاء کوچکتر در میزهای جانبی یک تغییر چشمگیر در پذیرایی شما است و همچنین می توان در کنار یا روی دیوار تابلوهای نقاشی، هنری و عکس های خانوادگی قرار داد تا به فضای دلخواه رسید.
نورپردازی یکی از مهمترین ویژگی در جلوه دکور خانه است. وجود یک لوستر در نقطه مرکزی خانه می تواند در نشان دادن جلوه خانه تاثیر بسزایی داشته باشد.به کار بردن مجسمه های تزیینی می تواند خانه را با شکوه و مجلل نشان دهد.
مجسمه ها را می توان در میزهای جانبی یا قفسه ها و حتی در بالای شومینه قرار داد. این اقلام تزیینی در جنس های مختلف چوبی، سفالی، شیشه ای و سرامیکی ساخته شده اند.
انتخاب رنگ مناسب لوازم جانبی و تزیین گوشه اتاق برای بهبود بخشیدن در دکوراسیون خانه بسیار تاثیرگذار است.همچنین برای تناسب با فضای خانه اقلام دکوری را دسته بندی کنید.
اکسسوری ها سبب پر کردن قسمت های خیلی خالی و گرم تر شدن فضا در دکوراسیون داخلی منزل می شوند البته نباید در انتخاب آنها افراط کنید زیرا باعث می شود جلوه و تاثیر خود را در دکوراسیون خانه از دست بدهند.

فایده استفاده از اکسسوری در چیست؟

بعد از پاسخ به پرسش اکسسوری چیست شاید برای بسیاری این سؤال پیش آید که واقعاً دلیل و فایده استفاده از اکسسوری‌ها در چیست. دکوراسیون و چیدمان داخلی یک خانه همیشه پر خرج خواهد بود. اکسسوری‌ها این امکان را به شما می‌دهند که با یک هزینه کم و بدون هیچ‌گونه زحمتی و صرفاً با چند انتخاب مناسب، سطح چیدمان داخلی منزل خود را ارتقا دهید. شما می توانید با خرید عمده اکسسوری نیز تا حد زیادی در هزینه خود صرفه جویی کنید.

 نقش اکسسوری های منزل در دکوراسیون خانه

با استفاده از اکسسوری های دکوری در جای مناسب و با انتخاب درست، قادر خواهید بود، رنگ، زیبایی، درخشش جذابیتی را به اتاق و فضایتان ببخشید و با اضافه کردن این اکسسوری ها می توانید طراحی چیدمان خانه اتان را تکمیل کنید. تابلوها، وسایل هنری، شمع های فانتزی و به طور کلی استفاده از شمع،گلدان ، ظروف چوبی مخلتف، مجسمه و تندیس های زیبا و مدرن و وسایل دکوراتیو دیگر چیزهایی هستند که چیدمان و دکور یک اتاق را منحصر به فرد و خاص می کنند. در این قسمت به معرفی تعدادی از اکسسوری های دکوری می پردازیم که نقش بسیار پررنگی در دکوراسیون خانه دارند.

انواع اکسسوری منزل

 

در این قسمت نمونه ای از وسایل و اکسسوری های دکوراسیون منزل آورده شده است که می توانید برای جلوه بخشیدن به خانه اتان از آن ها استفاده کنید.

شمع

شاید در گذشته های دور شمع تنها به واسطه نور و گرما بخشی کاربرد داشته، اما امروزه این عنصر در دکوراسیون و به عنوان عنصری تزئینی بسیار استفاده شده و در زیبایی منزل شما نقش پررنگی ایفا می کند. این اکسسوری به ساده ترین روش می تواند فضای شما را دگرگون گند و در تمامی فضا ها از اتاق خواب، میز مهمان و یا اتاق پذیرایی گرفته تا سرویس بهداشتی استفاده می شود. اگرچه اغلب شمع ما را به یاد فضاهای رمانتیک می اندازد، چرا که محیط را بسیار گرم و صمیمی کرده و راهی عالی برای ایجاد محیطی آرامش بخش می باشد. شمع های تزئینی و دکوری با طرح ها و رنگ های مختلف و یا حتی شمع های عطری که فضای خانه را عطرآگین می کنند از انواع پرطرفدار اکسسوری ها در چیدمان منزل می باشند. برای خرید انواع شمع های زیبا و فانتزی می توانید به قسمت خرید شمع وبسایت مراجعه کنید.

گلدان

اگر در چیدمان منزلتان گلدان داشته باشید، به راحتی فضا را چندین مرحله زیباتر کرده اید. استفاده از گلدان نسبت به تمامی اکسسوری های منزل، قدمت بیشتری داشته تا انجا که اولین استفاده و کاربرد گلدان به یونان باستان بر می گردد. استفاده از گیاهان و گل ها نه تنها محیط را از سادگی در می اورد بلکه حال فضا را خوب کرده و عنصر طبیعت را به خانه اتان اضافه خواهد کرد. امروزه گلدان های تزئینی و دکوری در انواع نقوش، رنگ ها و جنس ها تولید می شوند که می توانید با توجه به نوع دکور و سبک زندگیتان، گلدان مورد نظر خود را انتخاب کنید. ایرانیان دکور با ارائه چندین مدل گلدان مدرن و زیبا در این مسیر همراه شما خواهد بود تنها کافی است به قسمت خرید گلدان دکوری مراجعه کنید.

تابلو های مدرن و مجسمه ها

از نقاشی های هنری گرفته تا تابلوهای مدرن و شیک، تابلو ها یکی از رایج ترین و البته پرکاربردترین انواع اکسسوری منزل به حساب می آیند. مهم نیست سلیقه و مدل دکوراسیون خانه شما چیست، در هر صورت می توانید تابلو و یا عنصری هنری نظیر آن را متناسب با سبک زندگی و سبک چیدمانتان انتخاب کرده و خریداری کنید.

دکوراسیون مدرن را انتخاب کرده اید؟ یک تابلو مدرن به دیوار، یک نقاشی رنگارنگ و یا تندیس ها و مجسمه های مدرن و ساده فضایتان را چندین برابر زیبا تر خواهد کرد. اگر سبک خانه شما سنتی تر است، پیشنهاد می کنیم از مجسمه های چینی یا سرامیک یا یک تابلو با منظره کلاسیک را انتخاب کنید. آثار کلاسیک و معروف، مجسمه ها و تندیس های مدرن و یا براق و البته مجسمه ها و اکسسوری های چوبی همیشه محبوب هستند و طرفداران خاص خود را دارند. می توانید از قسمت انواع تندیس و مجسمه و خریدمجسمه های چوبی و تابلو های مدرن ایرانیان دکور برای دیدن انواع تابلو ها و مجسمه ها دیدن کنید.

 حرف آخر

اگر برای منزل خود به دنبال اکسسوری شیک و زیبا می‌گردید، ما به شما شرکت ایمان دکور را پیشنهاد می‌کنیم. ایمان دکور از 6 سال گذشته فعالیت خود را در زمینه معماری، معماری داخلی، طراحی و عرضه مبلمان و اکسسوری آغاز کرده است. تنوع بالا در انواع اکسسوری‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا با خاطری آسوده، اکسسوری مورد نظر خود را مطابق با سلیقه‌تان انتخاب کنید.

 منبع: پخش جهانی 



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

علاوه بر انرژی مکانیکی بالا دمای تمیز کردن بالاتر یکی از موثرترین روش ها برای بهبود نتایج تمیز کردن در ماشین قطعه شویی می باشد. به طور کلی افزایش 10 15 درجه فارنهایت (5 تا 8 درجه سانتی گراد) واکنش شیمیایی مواد شوینده را دو برابر میکند. افزایش واکنش شیمیایی بین گریسها و روغن‌ها و مواد شوینده چرخه‌های تمیز کردن سریعتر و قطعات تمیزتر را فراهم میکند. علاوه بر این تمامی چربی‌ها و روغن‌ها در دمای بالا گرانروی کمتری از خود نشان می دهد. دمای محلول از 77 درجه سانتی گراد و بالاتر اکثر روغن ها و گریسها را نرم و ذوب می کند. و باعث می شود مانند آب جریان داشته باشد. بنابراین به راحتی از بین می روند و در نتیجه تمیزتر می شوند. طراحی دقیق پمپ برای رساندن حداکثر فشار و دما لازم است تا شوینده کارامدی خاص خود را داشته باشد یک ماشین قطعه شویی با پایه آب تقریبا شبیه به یک ظرفشویی بزرگ است.فرایند اسپری جت در کابینت روی یک صفحه چرخان و درب بسته انجام می شود.

ویژگی های دستگاه قطعه شویی

استفاده از سبد چرخان جهت شستشوی تمام سطوح

مجهز به نازل های پاشش آب با فشار بالا

قابلیت کنترل زمان شستشو

تنظیم دمای آب

مناسب برای قطعات خودروهای سواری و تراکتور و ماشین آلات راه سازی

قرار گرفتن نازل های شستشو در 7 جهت

بنا به درخواست مشتری مشعل گازی یا گازوئیلی یا المنتی

مجهز به سنسور آب

بنا به سفارش تکفاز یا سه فاز

دستگاه قطعه شویی چیست؟

دستگاه موتور شویی به دستگاهی  می گویند  که وظیفه شست و شو و تمیز کردن  انواع قطعات صنعتی از نوع آلومینیوم ، چندن و آهن را دارد، از این وسیله برای شستشوی موتور اتومبیل های دیزلی و بنزینی نیز استفاده میشود. این نوع دستگاه ها دارای مخزن آب بوده و همین امر باعث می شود که آب کم تری مصرف شود .

این دستگاه در انواع سبک و سنگین وجود دارد  که بر اساس نیاز در نمایندگی ها، تعمیرکار ها و تراشکاری ها برای شستشو قطعات خودرواستفاده می شود .

دستگاه قطعه شوبرای شستن قطعات صنعتی که شستشوی آنها دشوار و سخت  می باشد بهترین روش و راه حل می باشد  می باشد.

همانطور که می دانید دستگاه قطعه شویی کوچک یکی از تجهیزات و دستگاه های بسیار مهمی است که می توانید از گروه صنعتی ماشین ابزار این دستگاه را تهیه کنید.

از دستگاه های قطعه شویی برای شستشو و همچنین جرم گیری قطعات و ابزار های مختلف می توان استفاده می شود.

ابزار ها و وسایل صنعتی و ماشینی از جمله سر سیلندر را می توان در دستگاه قطعه شویی شست.


چهار عامل اصلی تاثیرگذار در نتایج تمیزکردن در یک دستگاه قطعه شویی


• انرژی مکانیکی
• دما
• مواد شوینده
• زمان
تنظیم هریک از این فاکتورها در چرخه تمیز کردن تاثیر گذار می باشد.
طراحی لوله و انواع نازل برای قردادن بیشترین انرژی مکانیکی در فرایند تمیز کردن بسیار مهم است.
مواد شوینده بصورت مایع و پودر می باشد هر کدام مزایای خود دارد ولی مواد شوینده پودری تهاجمی تر هستند و به طور معمول در عملیات نگهداری و بازسازی استفاده می شوند. در حالی که مایعات بیشتر در برنامه های تمیز کردن سبک یافت می شود.

نتیجه گیری

درزندگی امروز علاوه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش ماشین آلات برای سرعت بخشیدن و رفاه حال انسان ها به وجود آمده است لذا به نکاتی در کنار پیشرفت در عصر حاضر مورد توجه جوامع پیشرفته قرار گرفته است که این امر مستلزم رعایت سلامت انسان ها و محیط زیست می باشد.

همواره مهندسین با زحمات شبانه روزی خود امکانی جدید به نام سیستم چربیگیر اتوماتیک را برای دستگاه های قطعه شویی صندوقی و سبک شور تولیدی این شرکت فراهم آوردن که توسط سیستم چربیگیر تمامی روغن ها و چربی های سطح آب گرفته می شود و از دستگاه به خارج هدایت می شود. 

منبع: https://pwmiran.ir/



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 | نظرات ()